Наша історія

Навчальний заклад вперше відкрив свої двері як школа-інтернат у 1963 році, вже з 1 вересня 1965 року набув статус середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №184 міста Києва. Першим директором була Воронова Вілена Іванівна, після неї школу очолювали ще 6 директорів. З 2008 року і понині директором школи є Мішина Алла Семенівна.

Свою кар'єру Алла Семенівна почала з вихователя ГПД, вчителя початкових класів, вчителя зарубіжної літератури та російської мови. У 2002 році зайняла посаду заступника директора з навчально-виховної роботи, на якій показала себе гарним керівником, а через 6 роки очолила школу в ролі директора. Алла Семенівна закінчила факультет філології у Київському національному університет імені Тараса Шевченка.

Весь педагогічний склад вчителів 184 школи – це професіонали своєї роботи. Усі вчителі мають педагогічну освіту, кожного року проходять атестацію, підвищують професійну кваліфікацію. На даний момент у школі працює 67 працівників, серед яких:

  • 10 вчителів початкової школи;

  • 39 вчителів старшої школи;

  • 18 асистентів вчителя.

Освітній процес

Згідно Закону України "Про повну загальну середню освіту" (стаття 2) у закладах загальної середньої освіти які знаходяться у комунальній (державній) власності увесь навчальний процес відбувається на безоплатній основі. Увесь позашкільний процес школи також проводиться на безоплатній основі, тому усі діти за бажанням можуть відвідувати організовані секції та гуртки.

Згідно закону «Про загальну середню освіту»; Постанови «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»; Наказу «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» в школі навчаються діти з різними особливостями, незалежно від їх фізичного, інтелектуального, емоційного, соціального, лінгвістичного або іншого статусу. Загалом у школі навчається 676 учнів серед яких є: учні з особливими освітнімі потребами (ООП); діти інваліди; діти зі статусом ВПО; діти з багатодітних сімей; напівсироти; діти різних національностей та віросповідань.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про освіту" весь освітній процес у школі проводиться державною українською мовою. Окремими дисциплінами викладається англійська та німецька мови.

Режим роботи школи регламентується єдиним розкладом навчальних занять, самопідготовки, позаурочної діяльності відповідно до вимог ДсанПіН 5.5.2.008-01. Навчальні заняття в закладі починаються о 8 год. 30 хв. і закінчуються о 15 год.05 хв.

Тривалість уроків:

  • у 1-х класах - 35 хвилин;
  • у 2-4 класах- 40 хвилин;
  • у 5-9 класах - 45 хвилин.

Школа працює у п'ятиденному режимі в одну зміну для всіх класів. Заклад забезпечує оптимальні умови для інтеграції основної та додаткової освіти, відпочинку, проектно-дослідницької діяльності та екскурсійно-краєзнавчої роботи.

Освітню програму школи укладено за такими освітніми галузями:

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Естетична культура
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров'я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

Перелік навчальних програм школи:

  • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас
  • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас

Освітня програма розроблена на термін, відповідно до тривалості освоєння кожного рівня освіти:

  • Освітня програма початкової освіти ( 1 - 2 класи ) - на 2 роки;
  • Освітня програма початкової освіти ( 2 - 4 класи ) - на 3 роки;
  • Освітня програма базової середньої освіти ( 5 - 9 класи ) - на 5 років;
  • Освітня програма профільної середньої освіти ( 10 - 11 класи ) - на 2 роки.

Філософія школи

В основі філософії школи лежить різносторонній розвиток учнів, індивідуальний підхід, розкриття потенціалу та талантів кожного учня.

Повага - Ми поважаємо кожного учня, його особистий простір, свободу та власну думку.

Відповідальність - Відповідальність за свої рішення, дії та наслідки - один із головних принципів успіху.

Впевненість - Щоб бути успішною людиною, важливо вірити в успіх і в себе.

Робота в команді та толерантність - Самотужки досягти успіху дуже важко. За кожною історією успіху стоїть команда мрії.

Місія школи: розвиток здорової і самодостатньої особистості, здатної до творчої діяльності та позитивного мислення, шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та комунікацій.

Візія школи: школа з інтелектуально-емоційним освітнім простором, в якій працюють творчі педагоги на засадах етичності, інтелігентності та особистого фахового росту.

Цінності школи:

1. Досконалість у своїй справі: вчитися і вчити;

2. Успіх, повага та самоповага за рахунок особистої праці;

3. Повага до особистості дитини і дорослого;

4. Патріотизм, прихильність духовним і культурним цінностям своєї країни;

5. Рівність перед встановленими у школі правилами;

6. Здоровий спосіб життя;

7. Добре ім'я та честь школи - наша головна цінність, в основі якої лежить спільна праця вчителів, учнів та їх батьків.

Навчальні кабінети школи

У школі обладнано 48 кабінетів, з них кабінетів математики – 2, фізики – 1, хімії – 1, біології – 2, української мови та літератури – 4, зарубіжної літератури – 2, іноземної мови – 4, інформатики – 2, кабінет правознавства – 1, кабінети історії – 2, майстерні – 2, ігрова кімната – 1, спортивна зала – 2, ресурсна кімната - 1, кабінет логопедів - 2, кабінет психолога - 1, кабінет медичної сестри - 1, конференц - зала - 1, учительська - 1, тимчасові укриття -2 (для розміщення 717 осіб).

Кабінети старшої школи - це приміщення, які призначені для навчання та розвитку учнів 5-11 класів. У залежності від програми навчання та кількості предметів, які вивчаються, кабінети мають профільний напрям, наприклад кабінети для викладання математики, фізики, хімії, біології, історії, географії, іноземних та української мов, інформатики та інших предметів.

Більшість кабінетів обладнані інтерактивними дошками, проекторами, комп'ютерами (ноутбуками) та іншими технічними засобами, які допомагають учням краще засвоїти матеріал.

Усі приміщення школи забезпечені всіма необхідними засобами та інфраструктурою для отримання якісної освіти учнями. Також вони відповідають всім стандартам безпеки та здоров'я.

У кабінеті біології є профільні прилади, такі як мікроскопи, тераріуми, та інші речі, які допомагають досліджувати живу природу. Також, у кабінеті є експонати, такі як скелети людини, птахів та тварин, рослини тощо.

Кабінет хімії має лабораторний стіл, де учні можуть проводити хімічні дослідження. У кабінеті є такі прилади як бюретки, піпетки, термометри, колби, пробірки, тощо. Кабінет обладнаний засобами безпеки, такими як аптечки, умивальник та пожежні вогнегасники, щоб забезпечити безпеку при роботі з хімічними речовинами.

Кабінет фізики має спеціальне обладнання та інструменти, які допомагають учням краще зрозуміти основні концепції фізики та проводити досліди. Основними предметами обладнання в кабінеті, які стимулює учнів до вивчення фізики та розвивають їхню наукову допитливість, є:

Кабінети інформатики обладнані комп'ютерами з програмним забезпеченням для виконання різних завдань. У кабінетах є проектори та інші пристрої для відтворення відео та аудіо матеріалів.

Майстерні школи - це приміщення, де учні можуть вчитися технічним і практичним навичкам. Кабінети обладнані столярними та механічними інструментами, електричними інструментами, верстатами, а також засобами безпеки, такими як захисні окуляри, рукавиці, спеціальний одяг та інші засоби, які допомагають забезпечити безпеку учнів під час виконання практичних робіт.

Спортивні зали є важливим місцем для фізичного розвитку учнів та проведення спортивних змагань. Зали мають велику площу, в яких можна проводити різні види спорту, такі як баскетбол, волейбол, бадмінтон та інші. Обладнані баскетбольними кільцями, волейбольними сітками, тренажерами та іншими спортивними прилади для тренувань та змагань.

Кабінети початкової школи мають переважно яскраві кольори та організовані таким чином, щоб забезпечити найкращі умови для навчання та розвитку дітей. Класні кімнати є основним місцем навчання учнів початкової школи. Вони мають великі вікна, що забезпечують достатній доступ до світла та повітря. Усі класи початкової школи мають зручні сучасні меблі, підібрані під кожного учня індивідуально за розміром, сучасне led-освітлення, інтерактивні дошки, а також крейдові та маркерні дошки. Крім того, в класних кімнатах є шафки для зберігання учнями їх одягу та власних речей, шафи для шкільного обладнання та іграшок.

Кабінети початкової школи відповідають вимогам реформи НУШ, а саме:

Кабінет психолога, логопеда, ресурсна та ігрова кімнати

Школа приділяє значну увагу оформленню інтер'єру для дітей з особливими освітніми потребами: зроблено контрастне маркування, наявна ресурсна та ігрова кімната, кабінет психолога, логопеда та медичної сестри.

Кабінет психолога - це приміщення в школі, призначене для проведення психологічної роботи з учнями. У кабінеті психолога розміщені крісла для консультацій, книги з психології, різноманітні ігри для розвитку емоційної інтелектуальної сфери дитини, аудіо- та відеозаписи з сесій та інше обладнання.

Кабінет логопеда призначене для проведення занять з корекції мовлення та мовної розвитку. У кабінеті логопеда розміщені книги та матеріали з логопедії, звукові матеріали для розвитку мовлення, картки з вправами для розвитку фонематичного слуху та інше обладнання.

Ресурсна кімната в школі - це спеціально облаштоване приміщення, призначене для проведення групових психолого-педагогічних занять під час організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У ресурсній кімнаті є різні навчальні матеріали, такі як книги, робочі зошити, картки з завданнями, плакати та інші навчальні засоби.

Ігрова кімната - це приміщення в школі, призначене для гри та розваг дітей. В ігровій кімнаті є різноманітні іграшки, пазли, настільні ігри, конструктори та інші розвиваючі засоби. Також у ній забезпечені різні види діяльності для дітей, наприклад, малювання, ліплення, розмальовки та інше.

Допоміжні шкільні кабінети

Бібліотека

Бібліотека є важливою складовою будь-якої школи, а особливо початкової. Бібліотека містить широкий вибір дитячих книг та іграшок, що розвивають креативність, мислення та навички читання. У бібліотеці є комфортні місця для сидіння та читання, столи для роботи та письма. У шкільній бібліотеці часто організовують виставки дитячих робіт прикладного мистецтва.


Конференц-зала

Конференц-зала - це простір для проведення наукових конференцій, семінарів, зустрічей зі спеціалістами та інших подій. Конференц-зал має кафедру для спікерів та великий стіл і стільці для учасників, проектор, екран та звукову систему для презентацій та доповідей.


Актова зала

Актова зала - простір, призначений для проведення загальношкільних заходів, таких як святкування Дня Незалежності, концертів, вручення дипломів та інших подій. Актова зала має велику сцену, зручні місця для глядачів, нову звукову систему (колонки, мікрофони, пульт управління) та світлову техніку для створення атмосфери свята та виступів. Також обладнана проектором та екраном для відтворення відео та презентацій.

Кабінет медичної сестри

Кабінет медичної сестри у школі призначений для надання першої допомоги учням, які відчувають необхідність в медичній допомозі під час уроків або в перервах між ними. У кабінеті зберігається медична аптечка, препарати та інші матеріали для надання допомоги, такі як перев'язувальні засоби та розчини для очищення ран.

Також у кабінеті медичної сестри проводяться медичні огляди учнів, щоб виявити будь-які медичні проблеми, які можуть вплинути на їхнє навчання. Медична сестра надає поради щодо здорового способу життя та харчування, а також консультує учнів та їхніх батьків щодо лікування захворювань та профілактики хвороб.

Кабінет медичної сестри у школі є важливим ресурсом для підтримки здоров'я та благополуччя учнів, і медична сестра грає важливу роль у забезпеченні безпеки та здоров'я шкільної спільноти.

Їдальня

Їдальня школи за програмою "Нова українська школа" має на меті забезпечити учням здорове та смачне харчування, яке відповідає вимогам сучасних дієтетичних стандартів. У рамках програми, їжа, яка подається учням, є різноманітною, збалансованою та містить необхідну кількість білків, жирів, вуглеводів, вітамінів та мінералів.

Їдальня дотримується усіх вимог здорового харчування, таких як: обмеження використання шкідливих продуктів (трансжирів, солі, цукру), підвищення кількості овочів та фруктів у раціоні, а також використання якісних продуктів.

У рамках програми "Нова українська школа" також звертається увага на етичний аспект харчування та виховання культури споживання. Учні навчаються поважати їжу та уникати їжу, яку вони не їдять, щоб уникнути зайвого марнотратства.

Згідно постанові Кабміну "Про новий порядок харчування" у школі організовано безоплатне гаряче харчування, зокрема:

  • діти, позбавлені батьківського піклування;
  • діти-сироти;
  • діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах (групах);
  • діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям";
  • учні закладів освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, а також діти, евакуйовані із зони відчуження, діти, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, і ті, хто проживали в зоні безумовного (обов'язкового) відселення з моменту аварії до ухвалення постанови про відселення;
  • діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
  • діти з-поміж осіб, визначених у статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Тимчасове укриття

Тимчасове укриття школи - це захисне приміщення, яке забезпечує учням та персоналу школи безпеку в разі загрози повітряної атаки. Це підземне приміщення що відповідає всім нормам безпеки.

Під час перебування в тимчасовому укритті школа продовжує свій навчальний процес. Учні та вчителі використовують фліпчарти, крейдові дошки, ноутбуки та інші методичні матеріали для навчання. Крім того, учні можуть використовувати зошити, олівці та інші матеріали для запису своїх нотаток і виконання домашніх завдань.

Навчальний процес в тимчасовому укритті може бути короткочасним, оскільки він має на меті захистити учнів та персонал від небезпеки, а не повноцінно проводити уроки у підвальному приміщенні. Після закінчення повітряної тривоги, учні та персонал повертаються до своїх звичних класів і продовжують навчання за звичайним розкладом.

Контакти

Вул. Едуарда Вільде, 5, Київ, 02000

380 63 319-79-19

sh184@ukr.net

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати